fbpx
2016 יולי 28

מה למדנו מפיתוח בוט הכרויות

אנחנו באיניטק בית תוכנה, נמצאים לקראת סיום של פיתוח מסנג'ר בוט מתקדם לתחום הכרויות. הבוט מתשאל את המשתמש לגבי פרטים אישיים והעדפות ומציג כל פעם פרופיל אחד, אם הפרופיל מוצא חן בעיני המשתמש הבוט מעדכן את הצד השני וברגע ששני הצדדים אישרו, פותח להם צ'אט לשיחה ישירה.

אם המשתמש לא מרוצה מהפרופיל, הבוט מבקש ממנו פידבק ומציג פרופיל אחר בהתאם לפידבק שהתקבל עד למציאת התאמה.

רצינו לחלוק איתכם תובנות שהצטברו במהלך התהליך:

  1. אל תנסו להמיר את חווית המשתמש מאפלקציה/אתר לבוט – הבוט חי בתוך המסנג'ר עם ממשק טקסט ומספר פקדים לבחירה. אי אפשר לקחת פונקציונליות של אתר מורכב ולדחוף לתוך ממשק מינימליסטי, זה גם לא נדרש. חשבו מחדש על המידע שצריך לעבור ותכננו אותו כשיחה אנושית, כך תדעו לנצל את אחד היתרונות הגדולים שהבוטים נותנים.
  2. תמיד שם בשבילך – נצלו את העובדה שהתקשורת עם הבוט יכולה להפסיק ולהתחדש בכל רגע נתון. כלומר הבוט קלט בקשה מהמשתמש ויעדכן אותו ברגע שתיהיה לו תוצאה. המשתמש לא צריך לחכות לו, הוא חוזר לעיסוקיו האחרים והבוט יעדכן אותו ברגע שיש משהו רלוונטי.אם נסתכל על הדוגמה שלנו המשתמש/משתמשת יכולים לחזור לבוט מתי שהם רוצים ולחפש פרופילים חדשים.
  3. דיאלוג במקום שאלון – עד עכשיו היינו רגילים למילוי שאלונים ארוכים מה שמשאיר טעם מר אצל המשתמש ומזכיר לו מוסדות ביורוקרטיים. הבוט מאפשר לקבל את המידע מהמשתמש תוך כדי דיאלוג כאשר יש לו אפשרות להתאים את השאלות הבאות בהתאם לתשובות שניתנו עד עכשיו. לא עוד שאלונים ארוכים ומייאשים שצריך למלא.
  4. התאמה אישית – בגלל הממשק המינימליסטי של המסנג'ר אל תנסו להציג למשתמש מידע רב שהוא צריך לבחור מתוכו מה שרלוונטי לו (הגישה הרווחת היום באינטרנט). הבוט צריך ללמוד על המשתמש ולהציג כל פעם מספר תוצאות מצומצם שאמורות להתאים לו. אם התוצאות לא מתאימות הבוט יברר עם המשתמש מה הסיבה לכך וידאג להציג תוצאות מתאימות יותר פעם הבאה. כך עם כל צעד הבוט מקדם את המשתמש אל המטרה.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון הסבר קצר על הבוט http://goo.gl/nsVpO9

בברכה

ישי טנצר

מנכ"ל איניטק בית תוכנה

https://initech.co.il/he/chatbot-development/

contact@initech.co.il

#app #bot #hebrew #software company #startup #web development #אפליקצית מובייל #בוט #בית תוכנה #חדשות מעולם הצ'אט בוטים #סטארטאפ #פיתוח ווב #פיתוח תוכנה
נגישות

צור קשר

אני מסכים לקבל חומרים מסחריים ושיווקיים כולל הודעות דואר אלקטרוני מאיניטק ושותפיה. עיין במדיניות הפרטיות של איניטק עבור תנאים והגבלות.