fbpx
2015 אוגוסט 30

מערכות לניהול יעיל של עסק דיגיטלי/סטארט-אפ

אתם מנהלים סטארט-אפ או עסק דיגיטלי? יש לכם מליון דברים על הראש? אתם קורסים תחת עומס של יום-יום?  אין ספק שניהול עסק זאת פעולה מורכבת אבל יש מערכות רבות שיקלו עליכם,יחסכו זמן, וימנעו טעיות מרות. ריכזנו כאן רשימה של מערכות שיכולות להיות יעילות לחברות המתפתחות במהירות. כמובן, לכל מערכת יש חלופות רבות, אך ריכזנו כאן בעיקר את המערכות שאנו מכירים אישית והתנסינו בהם. כמובן שלא צריך לרוץ ולשלב את כולן בבת אחת, אלא לפי צורך בלבד (למשל אם לחברה עדיין אין הכנסות חבל לשלב מערכת להוצאת חשבוניות). עוד נקודה שאנשים מתלבטים לגביה – האם לבחור מערכת מקומית (ישראלית) או ללכת על מערכת גלובלית. כלל האצבע שלנו כאן הוא – בכל נושאי הרגולציה, המסים, חוקי התעסוקה, כדאי לבחור פתרון מקומי אם קיים, כי הדברים האלה משתנים מאוד ממקום למקום. לעומת זאת בתחומים שהם לא קשורים לחוק המקומי – ניהול קוד, ניהול עסקאות, משימות, – כדאי להשתמש במערכות גלובליות. הן בדרך כלל יותר זולות ויותר טובות, כיוון שיש הרבה יותר משתמשים משלמים 🙂 פרמטר חשוב נוסף זו מידת האינטגרציה בין המערכות – תמיד תנו עדיפות למערכות שיודעות לדבר אחת עם השניה; זה יוצר סביבה אירגונית הרבה יותר יעילה.

  • iCount – מערכת אינטרנטית להפקת חשבוניות דיגיטליות ומסמכים חשבונאיים אחרים, המאפשרת ניהול חשבונאי בסיסי (מקדמות מס, מע"מ, דו"חות רווח והפסד).
  • BillBeez – מערכת לניהול הוצאות העסק. אתם יכולים להעביר אליה באימייל כל חשבונית או קבלה, והיא תאפשר לכם לראות סיכומים ותובנות לגבי הוצאות העסק.
  • Pipedrive – מערכת לניהול לידים, המאפשרת לגבש תפיסה ויזואלית על עסקאות בקנה.
  • Asana – מערכת ניהול משימות, המאפשרת לכל הצוות לנהל משימות במקום אחד ולשתף בין חברי הצוות.
  • Slack – צ'אט ארגוני לניהול תקשורת יעילה בתוך הצוות. מאפשר להקים חדרי צ'אט נפרדים לפי נושאים/פרוייקטים.
  • Github – ניהול  גרסאות קוד במקום מרכזי ברשת.
  • Meckano – מערכת דיווח נוכחות ישראלית, המותאמת לחגים ולימי החופשה בארץ. השימוש במערכת יקל מאוד על הכנת דוח שכר לרו"ח.
  • MailChimp – מערכת לדיוור, ניהול מערכת תפוצה, שליחת ניוזלטרים ואימייל מרקטינג, המאפשרת מדידת סטטיסטיקות ותוצאות.
  • Assistant.to – תוסף לג'ימייל המאפשר קביעת פגישות בצורה יעילה (מאפשר לשלוח מספר אופציות).
  • Basecamp – מערכת ניהול פרוייקט/מוצר בסיסית המאפשרת לרכז במקום אחד את כל הדברים הקשורים לניהול הפרויקט/המוצר (לו"ז, חומרים, הגדרת תכולות, דיונים והחלטות מקצועיות)

– ישי, מנכ”ל איניטק

#business #business tips #hebrew #israel #israel tips #online systems #בית תוכנה #פינת הידע של איניטק
נגישות

צור קשר

אני מסכים לקבל חומרים מסחריים ושיווקיים כולל הודעות דואר אלקטרוני מאיניטק ושותפיה. עיין במדיניות הפרטיות של איניטק עבור תנאים והגבלות.