fbpx
2015 מאי 10

למה חשוב ליצור Wireframes?

בוקר בהיר אחד, קם אדם עם רעיון למוצר דיגיטלי. אין לו תמונה ברורה של המוצר בצורתו הסופית, אבל הוא יודע מה מטרתו ועל איזה צורך עונה המוצר. אותו אדם יכול כמובן להכין רשימת דרישות ולגשת למעצב או אפילו ישירות למפתח, אבל מי מבטיח שהם יבינו בדיוק למה התכוון היזם? כאן נכנס לתמונה המאפיין, שחלק ניכר מתפקידו הוא תכנון של הממשק הויזואלי של המוצר: wireframes. המאפיין אוסף דרישות ומתרגם אותן ממילים לסקיצות של תצוגות ומתכנן התנהגויות ואינטראקציות. המעבר לדימויים ויזואליים מאפשר להעביר רעיונות בקלות ויוצר שפה משותפת ואחידה בין היזם, המאפיין, המעצב והמתכנת. קל מאוד להצביע על אלמנט שצריך לשנות, על פקד שלא יושב במקום או על זרימה באינטראקציה שאינה מתאימה. המאמץ שנדרש להכנסת שינויים או תיקונים ל-wireframes הוא זניח לעומת הזמן שנדרש בשביל לשנות עיצוב מוגמר.
wireframes הוא כלי שבלעדיו אי אפשר לבנות מוצר דיגיטלי, בדיוק כמו שאי אפשר לבנות בית על סמך “דרישות הלקוח” בלבד ללא תוכנית אדריכלית.

חושבים איך לשפר את הUI של האפליקציה שלכם? רוצים עזרה בתכנון הUX של האתר החדש? אנחנו כבית תוכנה המתמחה בUו וUX נשמח לעזור

#advice for digital business #digital product #hebrew #start up tips #ui #ux #wireframes #בית תוכנה #פינת הידע של איניטק
נגישות

צור קשר

אני מסכים לקבל חומרים מסחריים ושיווקיים כולל הודעות דואר אלקטרוני מאיניטק ושותפיה. עיין במדיניות הפרטיות של איניטק עבור תנאים והגבלות.