fbpx
image 2016 אוקטובר 18

חדשות ועדכונים מאיניטק בית תוכנה לרגל החגים

חגגנו חג ראש השנה ולקחנו פסק זמן לחשוב על השנה שנחתמה, שהביאה שפע של טרנדים, טכנולוגיות חדשות, אירועים והתפתחויות. בחרנו שלוש נקודות אנחנו רוצים לשתף אתכם :

צ'אט בוטים

צ'אט בוט הוא הסוכן הממוחשב שיכול לנהל שיחה עם לקוחות דרך מסנג'ר (ופלטפורמות נוספות).

פייסבוק השיקה עידן חדש עם פתיחת פייסבוק מסנג'ר לבוטים והפכה אותם לאחד הטרנדים החמים של השנה. באיניטק אנחנו בחרנו להתמקד בפיתוח הבוטים ובזכות זה הפכנו לבית תוכנה המוביל בתחום בארץ. אנחנו עוזרים לארגונים להגדיר צרכים, לאפיין ולבנות את הצ'אט בוט המתאים להם על בסיס תשתיות ונסיון שלנו.

חלקנו את הידע שצברנו במספר פרסומים בעתונאות וגם במפגשים ובאירועים.

להלן לינק למידע נוסף על שירותינו בתחום

פרטיות בעולם הדיגיטלי (Privacy by Design)

גם השנה נושא הפרטיות לא ירד מהכותרות: תביעות ענק נגד פייסבוק, גוגל וחברות אחרות על הפרת זכויות הפרטיות של המשתמשים. הודעה על ביטול הסכם הגנת הפרטיות בין איחוד ארופי וארה"ב (Safe Harbor) גרם לחברות שקהל לקוחותיהם פזור ברחבי העולם לתת חשיבות גבוהה לנושא כדי להמנע מקנסות וצווי סגירה.

יצרנו שיתופי פעולה ובנינו תשתיות בתחום כדי לעזור ללקוחותינו ליישם את הדרישות הרגולטוריות בפן הטכנולוגי.

להלן לינק לכתבה על פעילותינו בנושא.

advisory board panel לטובת לקוחותינו

כחלק ממעורבותינו בקהילת הסטארט-אפים יוצא לנו לייעץ ולהרצות באקסלרטורים רבים (ביניהם גוגל קמפוס, MassChallenge ועוד). אנחנו רואים עד כמה עצת מומחה יכולה לעזור לסטארט-אפ להתקדם ולהימנע מטעויות.

אנחנו מארגנים פאנל מומחים מתחומים שונים עם רקע בעולם עסקים ויזמות שיתכנסו מעת לעת להעניק מפגשי מנטורינג ליזמים וסטארט אפים שעובדים עם  איניטק.

התוכנית תופעל לקראת סוף השנה, נעדכן אתכם בהמשך.

בהזדמנות זאת אנחנו רוצים לאחל שנה פוריה ומוצלחת, מלאה בהישגים, חדשנות ומימוש חזון!

צוות איניטק בית תוכנה

#bot #chatbot #digital solutions #initech #messenger bot #software company #software design #startup #איניטק #ארועי יזמות מומלצים #בוטים #בית תוכנה #צאט
נגישות

צור קשר

אני מסכים לקבל חומרים מסחריים ושיווקיים כולל הודעות דואר אלקטרוני מאיניטק ושותפיה. עיין במדיניות הפרטיות של איניטק עבור תנאים והגבלות.