fbpx
image 2016 אוקטובר 27

התפתחויות חדשות במסנג'ר כפלטפורמה לצ'אט בוטים

הטרנד של צ'אט בוטים ממשיך להתפתח בקצב מסחרר. במאמר זה אתאר את היכולות החדשות שהתווספו (או עומדות להתווסף בזמן הקרוב)  בפייסבוק מסנג'ר.כפלטפורמה לצ'אט בוטים:

  • הפנייה מפרסומות בפיד ישירות לבוט – פרסומות של פייסבוק מאפשרות לנו להפנות את המשתמש למספר רב של פעולות כגון : אתר אינטרנט,לייק לעמוד ,השארת פרטים ועוד. מעכשיו נוכל להפנות את המשתמש ישירות אל הבוט, כלומר משתמש שראה פרסומת מעניינת ולחץ עליה יגיע לצ'אט בוט של העסק לקבלת מידע נוסף ורכישה. לדעתי זהו העדכון החשוב ביותר של פייסבוק מסנג'ר מאז יציאת הצ'אט בוטים. עדכון זה יאפשר לעסקים להביא משתמשים אל הצ'אט בוט. הדבר מאפשר פתרון לאחת הבעיות הקשות של התחום, איך משתמשים ימצאו את הצ'אט בוט של העסק.

  • תשלומים -פייסבוק פועלת במרץ רב להפוך את המסנג'ר לערוץ חשוב למסחר אלקטרוני. שבוע שעבר הודיע על אניטגרציה עם פייפאל (PayPal) לביצוע וקבלת תשלומים. הדבר מהווה אבן דרך מרכזית בשל פופולאריות השירות. מעבר לכך פייסבוק נמצאת במגעים עם ספקי תשלומים נוספים כגון אמריקאן אקספרס, ויזה ומסטארקארד לגבי שילוב שלהם בתוך פלטפורמת המסנג'ר. תשלומים מתוך המסנג'ר יאפשרו התפתחות של צ'אט בוטים בתחום מסחר (בלי שהמשתמש יצטרך לצאת מהבוט כדי להשלים קניה בתוך האתר).

  • עמוד פתיחה – פייסבוק הוסיפו אופציה של עמוד פתיחה מפורט ברגע שהמשתמש מגיע לצ'אט בוט. עמוד זה מאפשר לעסק להציג מידע על עצמו, על יכולות הבוט ויקטין את אחוז המשתמשים העוזבים כי הם לא הבינו מה הבוט מאפשר להם לבצע.

  • שיתוף בוטים- האופציה החדשה מאפשרת לנו לשתף בלחיצת כפתור את פרטי הצ'אט בוט שאהבנו עם חברים שלנו בפייסבוק. הדבר מגדיל משמעותית את הויראליות של צ'אט בוטים ופותח ערוץ שיווק יעיל.

  • שיפור באנליטיקות – פייסבוק שיפרו משמעותית את האנליטיקות של המסנג'ר. מעכשיו נוכל לקבל הרבה יותר פרטים מהתקשורת שהמשתמשים ניהלו עם הצ'אט בוט שלנו. המידע יהיה זמין להורדה בתור קובץ להמשך ניתוח ושיפור הבוט. הדבר יקל על מציאת תקלות ושיפור האלגורמים ובסופו של דבר יאפשר לבוט להעניק שירות טוב יותר.

לסיכום ניתן לראות את הצמיחה המואצת של פייסבוק מסנג'ר כפלטפורמה מרכזית לצ'אט בוטים (למרות כניסתה המאוחרת לתחום) ושפע האפשרויות שהיא מציעה לבעלי עסקים ומפתחים.

אין ספק שהצ'אט בוטים מאפשרים כבר הרבה יותר מאשר להתכתב עם המשתמש , נוצר סוג חדש של ממשק משתמש מינימליסטי שפותח אפשרויות רבות בקבלת מידע,ביצוע תשלומים,שיווק,שירות לקוחות ועוד.

אנחנו באיניטק,נמשיך לעדכן אותכם על התפתחויות החמות של התחום ונשמח לתכנן ולפתח את הבוט הבא עבורכם.

בברכה

ישי טנצר

מנכ"ל איניטק

בית תוכנה המתמחה בפתרונות צ'אט בוטים

https://initech.co.il/he/chatbot-development/​

contact@initech.co.il

#chatbot #facebook #initech #messenger bot #mobile app development #software company #חדשות מעולם הצ'אט בוטים
נגישות

צור קשר

אני מסכים לקבל חומרים מסחריים ושיווקיים כולל הודעות דואר אלקטרוני מאיניטק ושותפיה. עיין במדיניות הפרטיות של איניטק עבור תנאים והגבלות.